IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Harrastukset
Perustettu
3.1.2005
Tilastot
Käyntejä: 29 856 (1.7.2008 alkaen)
Kommentteja: 221
Koko
2562 jäsentä
Tyttöjä: 1937 (76 %)
Poikia: 625 (24 %)
Sijoitus koon mukaan: 120
Keski-ikä
33,6 vuotta
Otos: 1696 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 33,1 vuotta
Poikien keski-ikä: 35,1 vuotta
Ylläpitäjä
Lewmzi
Valvojat
Sdall

Tapaturmat, murtumat, haavat ja läheltäpiti tilanteet.

  • YanskeyYanskey[#1] 18. elokuuta 2012 22:41:11

    Saa kertoa vapaasti omista kokemuksistaan.
  • YanskeyYanskey[#2] 19. elokuuta 2012 17:21:29

    No minulle kävi muutama viikko sitten kun olin vielä isäni firmassa kesätöissä, niin minulle annettiin homma jossa minun piti leikata isoja paperirullia vielä isommalla paperi kiljotiinillä. Homma oli niin sippeli kun voi olla pyöräkoneella piti tuoda noin puolen tonnin painoisia rullia kiljotiinin liukuhihnalle, joka veisi rullat kiljotiinin terän luo halkastaviksi. No useiden halkastujen rullien jälkeen eräs niistä päättikin jäädä jumiin juuri terän alle. Sitä sitten menin riuhtomaan irti, no tottakai minun otteeni irtoaa ja käteni osuu suoraan vastavaihdettuun kiljotiinin terään. Sitten vain äkkiä lähimpään sairaalaan ja siellä sitten todettiin että haavaan mahtuisi ainakin tulitikkurasia ja että terä oli katkaisut kaksi sormieni jänteistä. :D
  • SuffiniSuffini[#3] 20. elokuuta 2012 02:57:28

    Valmistin bataattilaatikkoa.

    Olin ostanut uuden japanilaisen keittiöveitsen, ja leikatessani bataattia sormenpää lähti irti...


    Verta oli kaikkialla, mutta en jaksanut koskaan mennä terveyskeskukseen koska 5km matka ja käsi oli niin kipeä, ettei voinut lähteä ajamaan.


    Nyt siihen on kasvanut uusi sormenpää, tosin tuntoa siinä ei ole... O_O
  • FutileFutile[#4] 20. elokuuta 2012 15:28:27

    Vakavin mitä itelle on käyny oli ranteen murtuminen, mutta olin silminnäkijänä ja ensimmäisenä auttamassa ulosajossa missä toinen autossa olleista kuoli ja toinen sai halkaisijaltaan n. 2cm onton terästangon polvensa alta jalasta läpi