IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Harrastukset
Perustettu
Ennen yhteisöajanlaskun alkua
Tilastot
Käyntejä: 5 805 (1.7.2008 alkaen)
Koko
636 jäsentä
Tyttöjä: 325 (52 %)
Poikia: 311 (48 %)
Sijoitus koon mukaan: 972
Keski-ikä
36,7 vuotta
Otos: 419 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 35,9 vuotta
Poikien keski-ikä: 37,4 vuotta
Alaikäraja
15 vuotta

Suosikkilomakohteesi?

  • huukihuuki[#1] 4. elokuuta 2011 17:30:06

    Kertokaas oma suosikkilomakohteenne ja perusteluja. Vinkkejä ja linkkejäkin otetaan vastaan.

    Itse olen pyörinyt lähinnä ympäri Eurooppaa ja viimeksi Norjassa, johon olen aika lailla viehtynyt - maisemissa vuorineen, vuonoineen vaan on sitä jotain. Ja se paljon puhuttu Norjan kalleuskin on liioiteltua; halpa maa se ei ole mutta ihan tasoissa Suomen kanssa.

    edit: Tää nyt on Interrail-yhteisön keskustelu mutta sallittakoon sellaisetkin paikat mihin raiteet ei ulotu :)
  • 32273183227318[#2] 5. elokuuta 2011 16:18:31

    Lempilomakohteeni oli Turkin Side, koska siellä oli kohtelijaita ihmisiä ja maisemat olivat aivan mahtavia! Sidestä löytyi rantoja, vuoristoa yms. Menisin kyllä toistekkin =)
  • moribondmoribond[#3] 11. elokuuta 2011 02:30:40

    Mä olen aina kerta toisensa jälkeen palannut Kreikkaan. Se on hyvä jos kaipaa luksusta aisteilleen. Ruoka on hyvää, ihmiset kivoja, lämpöä riittää niin ilmassa kuin vedessäkin. Meri tuoksuu, kukat tuoksuu ja maustekasvit tuoksuu. Kreikassa voi viettää lomaa rauhassa ja rannalla kellien tai sit voi osallistua kaikkeen jännään niin kuin riippuliitoon. Sit siellä on paikkoja joissa on aivan oma maailmansa, niin kuin eräälläkin vuorella on pieni kylä, joka oli ollut eristyksissä satoja vuosia ennen kuin joku keksi rakentaa sinne tien 30 vuotta sitten. Ja Kreikka on jotenkin niin turvallinen ja niin rento paikka. Siellä on näitä suomalaisten suosikkikohteita, jotka on turistirysiä, mut jos niistä ei pidä, niin on pienempiä paikkoja, joissa voi nähdä kreikkalaisten oikeatakin elämää.
    Paljon vaihtoehtoisia tapoja siellä viettää lomaa, mut nää seikat joita luettelin, on mulle erityisen lähellä sydäntä.